מכונה לניסור בטון

אחת הטכנולוגיות המובילות כיום בתחום התיעוש והבנייה היא טכנולוגית ניסור בטון.

שמטרתה היא למזער את הנזקים שעלולים להיגרם לסביבה כתוצאה מביצוע העבודה ולהביא לתוצאה איכותית.

להבדיל מניסור עץ, מתכת או בלוקים שיכולים להיחתך בקלות רבה, הבטון העמיד מקשה על החיתוך וככל שהוא עבה יותר, כך דרוש כלי חזק יותר שיחסוך בין היתר במשך העבודה ובכוח האדם הדרוש למלאכה.

יד בלתי מיומנת בהפעלת מכונה לניסור בטון יכולה לגרום לנזקים רבים למבנה, לערער על חוסנו ולייצר עננת אבק בלתי בריאה לעוברי אורח ולנמצאים במקום. על כן מכונת ניסור בטון הכרחית ואפקטיבית לביצוע של עבודות שיפוץ ובנייה רבות ויעילותה רבה כל כך, עד שאי אפשר עוד בלעדיה.

רוצה לקבל הצעת מחיר מיידית? מלא פרטים עכשיו!

מכונה לניסור בטון – המציאות לפני המצאתה

עד לפני מספר עשורים יכולתם לראות בעלי מקצוע רבים בתחום הבנייה מנתצים את הבטון באמצעות פטישים כבדים וכלי עבודה מאסיביים כמו קונגו למשל.

כל מהנדסי הבניה הצביעו על גרימת הנזק הפוטנציאלית שהלמות כבדות יוצרות לקיר בו מתבצעת העבודה ויוצרות סדקים, אך עלולות במקביל להשפיע על כלל המבנה ולייצר זעזוע באמצעות תהודה המחלחלת אל יסודות המבנה ומחבלת בהם עם כל מכה קטנה.

בנוסף, חוסר הדיוק של כלים אלה בשבירת הבטון עלול לחסל בהינף יד את התשתיות הקיימות כמו גז, מים, תקשורת וחשמל – מה שיצריך במקרה הטוב החלפת התשתית או הצנרת באזור הפגיעה, או פריסת תשתית חדשה במקרה הרע מאוד.

אז איך חותכים חומר קשיח, אנטי אלסטי ומאסיבי כמו בטון? באמצעות חומר חזק בהרבה. מכונה לניסור בטון מכילה להב דיסק ענק המצופה באבקת יהלומים.

היהלום שנחשב לחומר הקשה ביותר בטבע, מסוגל להתגבר על חוזקו של הבטון ובאמצעותו ניתן לייצר פתחים חדשים כמו דלת, חלון או חור להעברת צנרת וחיבורים שונים, לחצוב נישות עיצוביות, לחתוך כבישים ולפלס מנהרות חדשות, גשרים ומעברים. על כן משמשת מכונה לניסור בטון לא רק לעבודות שיפוצים "קטנות" בתוך הבית ותוכלו למצוא אותה בפעילותה הענפה גם בשירות התעשייה, התחזוקה העירונית וכבישי ישראל.

עבודת החיתוך בבטון הינה פעולה שנראית פשוטה במיוחד למתבונן מהצד.

אלא שכאמור, כל הפעלה בלתי מקצועית עלולה ליצור לא מעט בעיות.

כשדרוש לכם חיתוך בטון או ניסור בטון באופן מדויק, אין להתפשר על בעלי המקצוע המבצעים זאת, על וותק פעילותם, על ניסיונם הקודם בביצוע עבודות דומות לשלכם ועל היכולות שלהם לשלוט בכל מה שמסביב – החל מפינוי פסולת הבטון הכבד שנחתך ועד לידע שלהם מבחינת סוגי הבטון השונים, היקף כלי העבודה והציוד הדרוש לביצוע ומציאת פתרונות מתאימים למקומות עם בעיות גישה או נקודות ניסור שלצידן עוברת התשתית.

מכונה לניסור בטון: כך זה פועל

מקדח כוס יהלום – אל דאגה, היהלומים הללו אינם אותם יהלומים שנמצאים לכם על התכשיט, הטבעת או השרשרת. מדובר ביהלומים סינתטיים שפותחו במיוחד לצורך ביצוע עבודות בטון מדויקות, סימטריות ואסתטיות והם מצפים את נקודת החיתוך.

מקדח כוס יהלום הוא מקדח קטן יחסית עם ראש מעוגל ומתאם למקדחה.

הכוסות מיוצרות בקוטר משתנה וכך ניתן להתאים את ביצוע החיתוך אל הגודל הדרוש ולכל מטרה כמו למשל פתחים למיזוג אוויר, צינור למכונת הכביסה או המייבש, פתיחת תעלות חדשות ועוד. 

מסור מסילה – מסילה גדולה תתקבע לקיר באמצעות עוגנים מיוחדים, כך שהמסור יוכל לנוע עליה בצורה שמקלה על התפעול ומבטיחה יציבות מלאה כך שהחיתוך יתבצע בדיוק מושלם. מסור זה מסוגל לחתוך ולנסר שטחים גדולים ורחבים ואחד מיתרונותיו הגדולים נוגע לבטיחות, שכן הפעלתו מתבצעת ממרחק ולא מסכנת את המפעיל אך מבטיחה לצד זאת גם שליטה מלאה לאורך כל מסלול המסילה.

מכונה לניסור וקידוח בטון – תפגשו אותה לא מעט בשירות התעשייה והיא נועדה לחיתוך של רצפות, מדרכות, כבישי אספלט, מגרשי חניה, משטחי אפוקסי ועוד. המכונה משונעת על ידי גלגלים ובבטן המכונה מצוי דיסק ענק המצופה באבקת יהלומים ומצריך בסך הכל מפעיל אחד שידחוף את המכונה לאורך קווי החיתוך המדויקים בדומה לדחיפה של כלים קטנים אחרים כמו מכסחת דשא או שואב אבק.

תעשיית הבטון בישראל

ידוע שעמים עתיקים כמו הבבלים, המצרים, הרומאים והאשורים גילו בתקופתם שהרבה יותר יעיל לייצר בניה מקומית באמצעות תערובת של חרס, גבס או סיד, על פני המלט שהיה נהוג בתקופה הקדומה.

הבטון המודרני נוצר לראשונה ב-1756 על ידי מהנדס בריטי בשם ג'ון סמיטון, שערבב מלט, חלוקים ופירורי לבנים ויצר חומר נוקשה שמשמש אותנו מאז ועד היום.

תעשיית הבטון כיום אף משתמשת בחומרים ממוחזרים כמו אפר כתוש, שמקטין את הצורך בחציבה ואזורי פסולת רבים. מאחר והבטון בכל זאת נוצר עם מרכיבים פלסטיים מסוימים, נהוג להשתמש במוטות ברזל או פלדה שנוגדים את כוחות הלחיצה והמתיחה, מונעים ממנו להישבר ומאפשרים להעמיס אותו אל היעד במשקל כבד ובאופן בטוח.

השימוש המקומי בבטון בארץ התבצע להקמת בתי ראשית הישוב וכלל המבנים והמפעלים במדינה.

בניית הבטון התרחבה משמעותית עם החוק שמחייב בניית מרחב מוגן (חדר ממ"ד) בכל דירת מגורים שחייב להיות עשוי מבטון מזויין או שלד פלדה מצופה בטון כתחליף למקלטים התת קרקעיים והסליקים שהיו נהוגים לפני כן. 

יצירת הבטון הוכיחה שאפשר לייצר בנייה חזקה ועמידה במיוחד, אבל גם לה דרושים שינויים מפעם לפעם או צרכים שונים שיש לבצע גם לאחר הבניה. מכונות לניסור בטון נחשבות לדרך המרכזית לפצל, לנתק ולחתוך חלקי בטון עצומים ממבנה קיים, לשרטט פתחים חדשים ולשנות צורה ומבנה אדריכליים של כל מבנה על ידי הריסה ובנייה חדשה.

שלל כלים חזקים ועוצמתיים עומדים לרשותו של היוצק מבטון והם מסוגלים להתגבר גם על השלדה הפנימית מפלדה או ברזל בצורה מהירה ואפקטיבית.

המנסרים ביהלום: החברה המקצועית בישראל

יהלום הוא המים לאש, הגרזן לעץ והמסמר לקנבס של עולם הבטון.

מדובר במינרל החזק ביותר בטבע, שנקרא לדגל בשירות ענף הבנייה.

ניסור ביהלום נחשב לשיטה המתקדמת כיום בעולם לניסור יעיל וחף מזקים, ש"מפסל" מחדש את שטח הבטון ומפיק תוצר קידוח איכותי ברמה גבוהה.

באמצעותו ניתן כיום להקים מבנים אדריכליים מרשימים, לשרטט רצפות מיוחדות, מעברים וחלונות מלבניים או קשתיים, לתעל את התקרה והקירות לצרכי המבנה, לחצוב נישות מעניינות ועוד המון.

חברת המנסרים ביהלום מבצעת את עבודות אלה עם וותק של עשרים שנות ניסיון וצברה לאורך שנותיה ידע ומוניטין רבים בכל עבודה מקטנה ועד גדולה, לרבות עבודה מול גופים מדיניים ואגפי תשתיות ציבוריים, מפעלים ובתי מגורים מכל הסוגים.

היהלום אמנם מסייע לנו ליצור מראה חדש מהבטון הקיים, אך תפעול מכונה לניסור בטון מצריכה שנים של מיומנות והתמחות, כך שלא כל אדם מן השורה יכול ומוסמך לבצע אותה.

בכל עבודת חיתוך בטון או ניסור משתתפים גם מערך הגישה והתשתיות הקיימות, היתרי מהנדס ובחינת סוג הבטון וסביבתו ואין לצאת לדרך מבלי לבדוק את כל הגורמים האפשריים ולחולל אפס השפעה למבנה ולבריאות הסביבתית בו, תוך בחינת הכלים המתאימים לעבודה ושיתוף פעולה מלא מהרגע הראשון בינינו לבין מזמיני העבודה, עד לקבלת התוצאה הרצויה.

המנסרים ביהלום בעלי נסיון של למעלה מ-20 שנה ועובדים מול החברות המובילות במשק. אנו מספקים עבודה מקצועית ללא פשרות במחירים אטרקטיביים. לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו עוד היום למספר  072-3942900 או השאירו פרטים באתר ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים בהקדם האפשרי.

רוצה לקבל הצעת מחיר מיידית? מלא פרטים עכשיו!

התקשרו עכשיו

להצעת מחיר מהיר לחץ כאן
1
להצעת מחיר מהיר לחץ כאן
שלום
להצעת מחיר מהיר לחץ כאן